fbpx

Blog

De ce este important să ai conținut relevant pe website?

Mediul online al secolului actual este în continuă schimbare și evoluție. În această eră digitalizată, fiecare aspect din sfera virtuală are propria sa importanță și contribuie la succesul sau eșecul website-ului tău. Unul dintre factorii esențiali despre care probabil ai auzit deja constă în a avea un conținut website relevant.

web-design-relevant-mare.jpg

Cu siguranță ai observat că tot mai multe firme, indiferent de dimensiunea lor sau de nișa în care activează, decid să-și creeze un site. Fie că vorbim despre website-uri de prezentare, magazine online sau chiar blog-uri personale, există o varietate de opțiuni din care utilizatorii pot alege pentru a-și satisface nevoile.

Într-un context așa de competitiv, conținutul calitativ, adică toate acele sintagme și fraze care se regăsesc pe site-ul tău și care aduc un plus de valoare utilizatorilor te ajută să te evidențiezi în online.

Te invităm să descoperi în continuare care sunt motivele pentru care este necesar să acorzi o atenție sporită conținutului pe website.


#1. Poziționare bună pe piață

Oricare ar fi domeniul în care activezi, modul în care transmiți mesajele va face fără îndoială diferența. Astfel că, oricât de atractiv este site-ul tău, dacă descrierile de pe website ori articolele de blog conțin greșeli gramaticale sau de exprimare, nu vei reuși să comunici în mod eficient cu utilizatorii tăi.

De asemenea, dacă textele au un limbaj inaccesibil publicului tău țintă și acesta nu reușeste să înțeleagă specificul afacerii tale, ce le oferi, în ce mod și care sunt beneficiile lor, vor căuta alte alternative.


#2. Vizibilitate crescută

Folosirea cuvintelor cheie specifice nișei tale de activitate sunt esențiale pentru a te poziționa cât mai sus în afișările organice ale motoarelor de căutare. Totodată, modul în care structurezi fiecare text contribuie la o evidențiere sporită a site-ului tău.

Dacă încă nu ai luat în calcul acești factori, te sfătuim să-ți construiești o strategie SEO (Search Engine Optimization) în acest sens.


#3. Rată de conversie sporită

Tot conținutul de calitate este cel care îi încurajează pe utilizatorii tăi să întreprindă anumite acțiuni pe site precum descărcarea unor e-book-uri, abonarea la newsletter ori achiziționarea unor produse sau servicii. În consecință, îndemnurile call to action clar formulate îți transformă simplii vizitatori în utilizatori activi.


#4. Bounce rate scăzut

Acest indicator reflectă procentul din numărul total de utilizatori care intră pe website-ul tău și care ies imediat, fără a întreprinde vreo acțiune. Prin urmare, dacă textele tale de site sunt atractive și calitative, utilizatorii petrec mai mult timp pe website, se familiarizează cu produsele sau serviciile tale și chiar ajung să realizeze acțiunile sugerate prin butoanele call to action.


#5.  Prezență activă în social media

Un conținut website calitativ generează mai mult trafic pe site-ul tău și crește și numărul de reacții (lik-uri, share-uri, comentarii) în același timp. De aceea, dacă incluzi în strategia ta de conținut articole educative, bine structurate și relevante pentru domeniul tău de activitate, atunci cu siguranță distribuirea lor pe rețelele de socializare îți va aduce numai beneficii.


Ține minte: succesul afacerii tale depinde atât de calitatea conținutului de pe site-ul tău, cât și de funcționalitățile website-ului. Dacă îți dorești să începi prin a avea un site profesionist, contactează-ne acum pentru a-ți face o ofertă personalizată.

Dorești informații suplimentare și detalii despre serviciile noastre?

Îți oferim tot ce ai nevoie pentru a obține rezultate în mediul online. La Netsiter, noi te ajutăm să îți dezvolți prezența online, cu ajutorul serviciilor noastre complete de webdesign, consultanță, creare magazin online, creare site web, optimizare SEO, promovare web, găzduire web și înregistrare domenii. Incearcă serviciile noastre de web design.

p0744 526 918

moffice@netsiter.ro

aStr. B.P. Hasdeu Nr. 2

Contact