fbpx

Blog

Site-ul tău este gata? Iată ce trebuie să faci acum

Ai depășit emoția lansării site-ului și ești fericit că acum poți fi găsit oriunde, de către oricine. Meriți un moment să respiri ușurat. Felicitări pentru site-ul tău!

Acum, însă, urmează să parcurgi o serie de etape esențiale pentru orice site aflat la început. Ele sunt necesare pentru o mai bună indexare a site-ului tău în motoarele de căutare dar și pentru a putea urmări datele statistice despre vizitatorii care îl accesează.

site-ul-este-gata-mare.jpg

Credeai că ai terminat cu site-ul odată ce este finalizat? Ei bine, distracția continuă și noi suntem aici să îți spunem ce pași urmează să faci mai departe. Să nu îți faci griji, însă, pentru că aceste etape se parcurg o singură dată, la început.

Haide să vedem ce trebuie să faci odată ce site-ul tău este gata.


#1 Google Analytics

Este unul dintre cele mai importante instrumente gratuite de care te poți folosi pentru a obține informații valoroase despre vizitatorii site-ului tău. Platforma este ușor de integrat și de utilizat. Ce poți face mai exact cu Google Analytics?

Îți poți extrage date referitoare la numărul de vizitatori într-un anumit interval de timp sau pe zile. Poți vedea sursa lor, adică de unde am ajuns pe site-ul tău: din motorul de căutare, din alte site-uri, rețele de socializare sau tastând direct numele site-ului tău în browser.

Timpul pe care l-a petrecut un utilizator pe site-ul tău îți poate spune cât este de folositor și interesant pentru el ceea ce vede prima oară pe pagina ta, iar acest lucru îl poți afla tot din Google Analytics. Tot referitor la pagini, poți vedea exact care dintre acestea au fost accesate de utilizator: despre noi, contact etc.

Dacă ai apelat la servicii de realizare magazin online, atunci cu siguranță Google Analytics te va ajuta să măsori toate vânzările pe care le generează site-ul tău.


#
2 Google Search Console

Acesta este, pe scurt, instrumentul care te ajută la SEO. Practic, poți vedea problemele de indexare pe care le are site-ul tău. Partea bună este că știind afecțiunea poți aplica tratamentul.

Cu ajutorul platformei Google Search Console poți corecta erorile astfel încât să sporești șansele de a ajunge printre primele rezultate în căutări. Foarte util este faptul că poți vizualiza cuvintele cheie (keywords) după care site-ul tău a fost găsit.

În cazul în care ai magazin online te poți ajuta de Google Search Console pentru a vedea cele mai căutate produse de utilizatori, să știi pe care să te focusezi și să-ți mărești traficul pe site, pentru afacerea ta.


#3 Sitemap

Pe scurt, este o hartă a site-ului tău prin care motoarele de căutare pot vedea cum este structurat acesta și pentru a facilita indexarea lui. Această hartă este generată cu ajutorul unui programator și ulterior ea te ajută prin faptul că transmite motoarelor de căutare lista tuturor paginilor necesare pentru a fi indexate din site-ul tău.


#4 Social media

Este necesar să acorzi atenție sporită audienței tale. Rețelele de socializare pot influența foarte mult succesul afacerii tale, iar un aspect important este ca ele să fie integrate în site-ul tău pentru a fi la îndemâna utilizatorilor.

Cu ajutorul acestora, poți promova de la produse la evenimente și utilizatorii pot împărtăși cu ușurință ce găsesc interesant pe site-ul tău: promoții, concursuri, produse, articole, știri etc.

Integrează zonele de conținut din site-ul tău cu aceste platform pentru a facilita distribuția conținutului tău de către vizitatori. De asemenea, le poți oferi șansa de a plasa comentarii pe site-ul sau blogul tău, cu ajutorul conturilor de social media.

Chiar dacă lucrezi cu un programator sau o agenție pentru mentenanța site-ului, avem și pentru tine câteva sfaturi care îți pot fi utile.


#5 Acces panou admin

În calitate de proprietar al site-ului, este necesar să ai acces atât la panoul de administrare cât și la contul de hosting. Ce poți face cu acestea? De exemplu, de aici îți poți face o copie de rezervă a site-ului, poți publica sau elimina conținut, poți actualiza informații despre servicii sau produse sau chiar să trimiți newsletter.

Absolut tot ceea ce apare pe site este controlat din panoul de administrare al site-ului. Dacă este necesar, solicită echipei care a creat site-ul tău să îți ofere un ghid de folosire a platformei, ca să nu fie nevoie să apelezi la ei de fiecare dată când dorești modificări.


#6 Accesul FTP (File Transfer Protocol)

Se referă la comunicarea dintre computerul tău de acasă direct pe server-ul site-ului pentru a realiza transferuri de  informații. Sunt programe gratuite pe care le poți folosi ușor iar pentru realizarea conexiunii ai nevoie doar de datele primite de la cei care se ocupă de găzduirea site-ului.

O astfel de conexiune te poate scăpa de timpul petrecut cu transmiterea cerințelor către programator și îți poate eficientiza activitatea.


Ca și concluzie, acum că primul pas în lumea online a afacerii tale este făcut și site-ul tău este vizibil, rămâne doar să parcurgi acești pași și site-ul tău este gata!

De aici înainte, tot ce rămâne de făcut este să te concentrezi pe promovare și vânzări.

Îți dorim mult success cu noul site!

Dorești informații suplimentare și detalii despre serviciile noastre?

Îți oferim tot ce ai nevoie pentru a obține rezultate în mediul online. La Netsiter, noi te ajutăm să îți dezvolți prezența online, cu ajutorul serviciilor noastre complete de webdesign, consultanță, creare magazin online, creare site web, optimizare SEO, promovare web, găzduire web și înregistrare domenii. Incearcă serviciile noastre de web design.

p0744 526 918

moffice@netsiter.ro

aStr. B.P. Hasdeu Nr. 2

Contact